hejdå pengar

vad i staden idag. först kollade jag i affärer och hittade massor av fint som jag inte köpte. sen träffade jag cissi och var i fler affärer. vi spenderade typ 45 (?) min i en skoaffär tills cissi bestämde sig för att hon skulle köpa ett par skor och sova på saken. jag hittade dessa ovan, 799 för ett par pumps tänkte jag, jaha, jo kanske, jag behöver ju ett par. när det visade sig att de kostade 299 (rea) så var det inte så mkt att fundera på.
köpte ett par jeansshorts från weekday och en fin mössa är också köpt.
sen åkte jag till david, köpte sushi vid brommaplan, tagit några glas vin och nu ska vi gå och köpa chips, frank sinatra spelas på itunes.
vad ska man säga? ibland är livet bra.

Kommentarer
Postat av: cissi

jag har tänkt såhär, hihi. först och främst, tack för sällskapet dåva

och sen till skorna, du vet ju vilka jag köpte, och jag tänkte, om jag behåller dem så kan jag ju köpa ett par lite mer finkängor från typ ngt billigare ställe, för jag..eh.. är mer vardag än vad jag är fin? eller ngt sånt. uhuh.

vad tror du om det?

för jag kan seriöst inte bestämma mig om jag ska köpa de andra eller inte.

2009-09-29 @ 10:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0