fråga olle

lite för mycket alltså. jag var tvungen att sänka ljudet, för annars hade väl morsan undra vad skjutton jag håller på med. imorn ska jag till optikern. vet inte om jag vill vara felfri (då har jag lagt 300 spänn i onödan) eller inte (om inte kanske jag måste skaffa glasögon, skitdyrt). jag är lite väl snål ibland kanske, det är väl klart att jag borde vilja vara felfri (men de där 300 kronorna, alltså ..)
  

  
en favoritbild. bara för att hon är så fin. tänk om man skulle lyckas med ett par sånna glasögon, då skulle det typ vara värt. men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att min syn är så dålig att jag kommer behöva några..
 
ska vi sova nu? (eller efter seinfeld så klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0