berlin

sitter och kollar hostel och resa till berlin. är sjukt taggad. det måste nog bli en resa snart.
  
david sa att han kollat upp hur man ska ta sig till för att få flytta till usa. som jag misstänkt är det oförskämt krångligt, och känns nästan omöjligt. har börjat fundera på om man ska satsa på berlin istället. billiga bostäder och mycket fint. det stora kruxet där är väl att jag inte kan tyska..
  
(tittar på bilder från berlin och smälter, dör och vet inte vad jag ska ta mig till för det var så otroligt jävla kul på nått sett)
det är jannis och helenas bilder, min kamera blev snodd av en ficktjuv där ..

Kommentarer
Postat av: janni

åååååååååååååååååååååååh <3

jag vill dricka vin nån kväll btw

2009-09-29 @ 21:05:22
URL: http://jannihellerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0