typiskt

man har alltid så storartade idéer om vad man ska göra nästa dag när man ska sova. 
Jag skulle nästan kunna komma på ett sätt att skapa världsfred innan jag ska sova och nästa dag vara för lat för att genomföra det. igår kväll så kom jag fram till att jag skulle gå upp tidigt, jag skulle ut på promenad innan frukosten, sen skulle jag duscha och fixa mitt cv för att sen ge mig ut och söka ett till jobb.
  
var är jag och vad gör jag?

ligger i sängen, bloggar. jag har lyckats gå upp och göra kaffe, än så länge. bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte ensam. Men jag har faktiskt skruvat ihop en Ikeapall idag! Hurra tjoho, jag är bäst...

2009-10-24 @ 18:18:01
URL: http://kristallendenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0