när vi skulle sova var det barnprogram på tv

var ute med hemköp igår. eller .. inte alla. men. a.
hade sjukt kul. blev väldigt full men lyckades få det att gå över.
var på 4 olika ställen men har inte nån större koll på vart något av dem låg eller vad de hette.
på sista stället spelade vi biljard. sjuktkul, och vi var skitdåliga.
där blev min väska länsad.
de tog busskort, plånbok, cigaretter och glasögonetuit. men de lämnade ipoden, och telefonen hade jag i bakfickan. skönt.
  
sen följde jocke och nadja med hem till mig på "efterfest". och i mitt vardagsrum satt otippat david. vilken chock. fin chock. vi kollade rambo, (och jag var övertygad om att det var textat på finska) sen sov vi inte.
  
har suttit och löst korsord gemensamt halva morgonen typ. myst med david som var "tvungen" att åka hem för att kolla på sport.
  
dagens dumhet: yrs..nö? vad fan är yrs nö?
  
  
nästa: äta tills jag dör, typ

Kommentarer
Postat av: Alicia

Oj vilken fest! Tråkigt med väskan. Igen liksom. Men bra att du inte hade typ.. kameran.. där. Mblä.

Jag tror inte jag kommer kunna ses förrän efter den 31. Helt sjukt. Det är ett helvette nu igen.

2009-10-17 @ 15:28:52
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0