hör och häpna

mitt liv har skakats om, det har vänts upp och ner och jag vet knappt vem jag är längre. jag har synfel. jag trodde inte han (som undersökte mig) var seriös när han satte på massa glas i några konstiga bågar och att det sen visade sig att jag såg bättre med glasen än utan. jag måste alltså köpa glasögon.
  
något som i alla fall är till lite tröst är att jag är "översynt" och då kan jag ju inbilla mig att jag bara ser lite för bra för mitt eget bästa. och det känns ju fint.
 
ska vi shoppa glajor i helgen eller?

Kommentarer
Postat av: M

mehe jag är också översynt, dock inte så mkt. vet du att det är ögonformen som är knas på översynta? ögat är liksom lite för kort. inte ett perfekt klot. men det är fan ballt alltså.

2009-10-02 @ 05:17:45
Postat av: carolina

aha, det visste jag inte..

2009-10-02 @ 09:09:25
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/
Postat av: Alicia

Alltså inte "lite för bra" utan lite defekt. Men jag tycker om dig ändå.



Och jag tror inte jag har ont i huvudet för att jag behöver glasögon för det "går" tydligen huvudvärk och det kom alldeles för plötsligt och alldeles för intensivt och blir på intet vis värre när jag läser eller ser på TV eller dator eller nåt sånt - utan maler bara hela tiden, även när jag ligger i sängen och blundar. Sist jag var hos optikern såg jag "som en falk" men visst var det herrans många år sen..



Men men, stjärnsystrar är vi - glasögon eller ej <3

2009-10-02 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0