hej alla barn nu är det barnprogram

har haft en heldag i stan med jacqueline idag (igen). 
jag skulle "styla en outfit" (vilka uttryck va?nästan hårresande. tur att det är en blogg, då kommer man undan med sånt har jag hört) på levi's. det var ju lite .. klurigt. först och främst så visste ingen vad jag skulle göra. jag trodde dem (butikspersonalen) visste, för jag förstod inte riktigt, men nej. men det gick bra. de ringde nån. 
känner väl inte att jag gjorde ett så toppenjobb, och personalen verkade bli lite trött på mig.. men men. jacqueline var iaf snäll och fotade mig, fastän jag vägrade bli nöjd. 
sen åt vi mozzarella macka med pesto och grönsaker. jag som inte ska lägga pengar på sånt .. (men gott var det)
  
nu är jag seg och känner för att sova. eller ta en fin promenad?
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0