en ny människa

det första jag tänkte efter jag köpt mitt busskort var att jag kanske skulle ringa någon och fråga om vi skulle ta en fika. jag gav upp det när jag kom att tänka på att jag inte hade någon bh på mig. 
sen kände jag för att gå ut i kväll. men kom på att det är mitt i veckan. 
det här med tillgång på pengar förändrar mig. från att ha suttit i soffan och ätit kanelbullar och inte orkat plocka ur diskmaskinen till att inte vilja gå hem. 
men det gjorde jag. jag gick hem och städade och plockade ur diskmaskinen till slut. känns som om jag varit inne i ett vakuum. ett arbetslöshets vakuum. fast jag har ett arbete.
  
  
och nu vill jag göra någonting ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0