en dröm

jag drömde så jobbiga saker. jag drömde att david var död. han hade försvunnit i hissen, och så vägrade han komma tillbaka från döden. han brukade dö ibland, men alltid komma tillbaka, men nu gjorde han inte det.
det var hemskt. och jag visste aldrig om han var död på riktigt eller inte. 
så träffade jag cissi på saga livs, vi bodde grannar tydligen. och i dörren in till saga så stod två bekanta och rökte. inne i affären. så kollade dem typ på mig som om jag vore dum i huvet. bara för att jag gick och skrek efter david och att han skulle komma tillbaka. helt sjukt var det och jag vaknade av att jag skulle börja gråta.
  
   
men, det var i natt. nu ska jag duscha, sen vet jag inte riktigt. borde kanske kolla på glasögon igen. men jag vet inte vart jag ska?

Kommentarer
Postat av: cissi

hjärtat, jobbig dröm! men nice tt bo grannar! när ska vi flytta in hos din pappa? ;)



finffin bild på david också

2009-10-05 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0