en bekännelse

jag såg twilight igår. (jag vet att jag är seg)
jag gillare. jag, liksom resten av alla töntiga flickor i universum har blivit smått besatt. filmen i sig var ju inte överdrivet bra. hur den var gjord, liksom. med vit färg i ansiktet och lite för mycket klipp av samma grej (när kan tagit upp henne på berget och har visat hur han ser ut, när de hoppar runt där i evigheter, tröögt) och lite för corny ibland. men, historien. hallå. vem skulle inte vilja ha nån som vill äta upp en, typ?
sen är jag kär i tjejen. så fin. 
efter filmen var jag som på min elvaårsdag och väntade på att jag skulle få ett brev från hogwarts. David tyckte jag var skittöntig) orkar inte att det bara är film, haha
  
  
men, varför är alla bilder som inte är tagna från filmen så sjukt mycket photoshopade? pinsamt. de platsar fan bland photoshopdisasters. om de inte redan är där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0