Långt upprört inlägg. läs om du vill tvivla på mänskligheten

gick till lärcentrum idag för att få hjälp med att göra klart samhällsarbetet.
satt i en timme.
det enda det resulterade i var att jag nu hatar lärcentrum.
Läraren läste först inte ens igenom det arbete jag gjort, så första 15-20 minutrarna satt hon bara och sa vad som var fel men var sedan tvungen att rätta sig för att hon inte visste vad hon pratade om.
Sedan sa hon att jag gjort allt fel och måste göra om. typ.
Min frågeställning var "hur påverkar den ekonomiska krisen i Zimbabwe befolkningen?"
vi satt hur länge som helst och diskuterade angående den, för enligt henne var den ekonomiska krisen huvudfrågan enligt min frågeställning, när jag faktiskt försökte rikta in mig på folket. Jag kunde inte förstå varför jag skulle utreda och skriva orsaken till den ekonomiska krisen i hela mitt arbete när vad jag egentligen ville utreda var varför de dör i kolera men HIV minskar, osv.
När jag inte förstod så skrek hon på mig och sa att det hade hon ju sagt 14 gånger nu. "enligt din frågeställning är ekonomiska krisen huvudfrågan!"
Jag sa att jag mer såg den ekonomiskakrisen som en faktor till varför befolkningen har det som de har och att jag inte var intresserad över att gå in på detaljer angående den. Då började hon märka ord och fråga "Jaha! Vad är den andra faktorn då menar du?"
Jag som typ dog av frustration ville bara slå henne på käften, hon sa att jag är så fastlåst i vad jag tänkt mig och inte lyssnar. VEM är det som inte lyssnar tänkte jag. varje gång jag skulle förklara så sa hon "du behöver inte argumentera emot!" fast hon inte hade en susning om vad fan jag menar. Var det inte meningen att mitt arbete skulle få handla om det jag var intresserad av att analysera? "DU LYSSNAR JU INTE! titta här 1.ekonomi 2.infrastruktur3.ekonomi" Jag: Va? ekonomi igen?"  "NU TAR VI OM ALLT FRÅN BÖRJAN, LYSSNA NU FÖR FJORTONDE GÅNGEN"
sen kom hon med en patetisk ursäkt "ursäkta, jag borde inte sagt så". Jag sa "det gör inget. jag är också irriterad."

när jag kom därifrån gick jag till kerstin. Hon sa att min frågeställning var bra, allt var rätt placerat men att jag skulle utveckla mig och skriva mer om allt jag skrivit.
Hon skrev ut massa fakta och sa åt mig vad jag skulle göra. 10 min tog det.
De kunde göra så på lärcentrum eller?

jag ska aldrig mer gå till lärcentrum

Kommentarer
Postat av: helena

annars så är ju lärcentrum bra. om man går till rätt .. typ. INGERRRR! haha<3

2009-03-05 @ 23:38:38
Postat av: David

klart lärcentrum suger när det bara är massa blattar där

2009-03-05 @ 23:48:14
Postat av: Anonym

oh my...vem är fittan?

henne ska jag akta mig för.

jag hatar också lärcentrum.

alla tjatar på en att man ska gå dit. men när man väl har tid att gå dit så har alla lärare gått hem för dagen! fittor.

- du får gå på dagen. säger dom.

- jag har lektioner på dagen! puckon...

- men på håltimmarna. säger dom då..



VILKA HÅLTIMMAR?! jag har tusen lektioner om dagen.



nu blev jag irriterad...

2009-03-06 @ 12:43:24
URL: http://loveridonthavetolove.blogg.se/
Postat av: Anonym

heter hon christina?

2009-03-06 @ 21:56:51
Postat av: Carolina

japp. så hette idiotfittan

2009-03-07 @ 22:28:13
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0