idag

idag vaknade jag yrvaken klockan åtta och tittade ut genom förnstret. Sen la jag mig ner och tänkte att jag ligger här tills det gått över. snö? jag trodde vi skulle få fritt från snö till april åtminstone.
Jag kom sent.
Sen träffade jag Alicia på första gången på länge.
Det var bra.
Känner mig lite depp nu bara.
Sen åkte jag till whyreds utförsäljning.
Där köpte jag ingenting.
Sen gick jag och david till monki.
där köpte jag skorna nedan.
Sen gick vi till weekday.
där kom jag fram till att jag inte vill ha carin wester jacka längre.
känns bra.

Kommentarer
Postat av: Aliciasaiaiasiasia

Det är ju därför jag inte är i skolan - för att inte deppa alla er andra. Förlåt. Men det var bra att du gick för det snöar ju fan fortfarande.

2009-03-10 @ 19:34:05
Postat av: Carolina

neeejj det är bra att du kom, du fick mig att inse att jag borde göra något bara, det har jag inte velat inse. och det känns ju lite jobbigt.

och det är ju inge kul att du inte är glad :'(

2009-03-10 @ 20:09:33
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0