varför är jag konstig?

jag orkar inte med mig själv.
jag går från att vara glad att man tar studenten imorn till att vilja spy.
jag vägrar komma ihåg pajerna i ugnen (de är typ svarta nu, men inte klara. Glömde att byta från snabben).
allt jag vill är att få allt överstökat och få presenter.
jag gillar min girighet, utifall nån undrar.
mina arbetsprover är hämtade från nyckelvik, det fixade sig.
men när jag tittar på dem så tänker jag att tar de in mig vill jag fan inte gå. De är så dåliga, tycker inte dem de så är dem dåliga.
jag är bitter men lättad, rastlös men trött.
jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Alicia

gillar inte detta alls

jag tror inte på imorrn

2009-06-04 @ 18:57:16
URL: http://kvistgubbe.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0