så typiskt

jag gick in på hm:s hemsida och tycker de hade jättefina bilder och inte allt för förutsägbara stylingar som de fotat. blev inspirerad och tänkte visa det här på bloggen, då är det självklart någon som redan gjort det och hamnat på framsidan.
men jag visar ändå.


tycker det var fint och inte lika "hej jag är alternativ" som det är ibland.
jag blev så kär i hatten så det slutade med att jag beställde lite saker..

och en bh köpte jag. det blir nog bra, hoppas jag. behöver ju skor, och de där var billiga. kommer ihåg att jag letade efter ett par som påminde om pippis skor förra hösten, men hittade inga jag gillade, men dehär hoppas jag på. annars är det ju faktiskt bara att skicka tillbaka. bilden jag fastnade för:

hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0