kom att tänka på en sak

det här med mode gör mig lite deprimerad..
jag har knappt känt av sommaren förän jag längtar till hösten.
varför ska de komma och locka med massor av kläder som kommer till hösten för?
man får en massa visioner om hur hösten kommer vara, att man kommer gå i en park och sparka löv, känna sig nyförälskad och vara skitsnygg.
jag känner bara höst, höst, höst. Blir aldrig som man vill


men sen såg jag den här bilden, då kom iaf lite av peppen tillbaka

men i klädväg är jag helt oinspirerad. jag vill köpa ruffa skor och gå i snygg kavaj, nya jeans och en riktigt snygg t-shirt för 500kr typ. glida runt med en mössa eller höstig hatt och känna mig som den pojkflicka jag alltid varit.
om bara mitt hår ville växa. (borde klippa det inom en snar framtid, bra tips på billigt, bra ställe?)
känner också för att köpa upp mig på ett lagar tidnigar att sitta och bläddra i på någons veranda.
något jag inte känner för men måste göra är att söka jobb..
(alicia, påminn mig att sa vad mamma sa om jobb inom äldrvården)
nu kanske jag kan sova när jag skrivit av mig lite? (nej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0