fan alltså

arvika har jag hoppats på och nu blir det så. känns riktigt roligt.
och det där med pengar får faktiskt ta att lösa sig när man får en biljett bara sådär. mat är faktiskt ganska överskattat.
imorgon ska jag till hemköp igen, börjar få lite flyt med allt detdär (känns bra) och sen ska jag träffa helena, mycket kul.
och hörrni, appropå pengar, imorn kommer det studiebidrag(!)
såg när jag kollade mitt konto.
idag är det cheap monday visning men orkar inte gå.
det skulle ta 1 timme och 17 min dit, nej tack.
sen så var det inte mycket mer..
jo, jag kom att tänka på något som är synd. Jag pratade med alicia om det förut. Det är synd att man inte utstrålar en naturlig elegans.
Jag är lagom avundsjuk på de som gör det. fan..
annars har jag inte mycket att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0