slut

nu är grey gardens slut, eller för typ en timme sen.
den var bra, man såg drew barrymore som man aldrig sett henne förut. seriöst.
det är en sån film som jag inte kommer kunna sluta tänka på, även om jag vill.
den var fin, men får ångest.
tänk att plötsligt inse att ens liv har gått förbi och man inte ens försökt uppfylla sina drömmar eller göra något alls.
usch. men förstår absolut varför den blev så hyllad av modevärlden, även om det här inte var originalet.
drew barrymore  var så bra



och mitt internet suger. inge kul

Kommentarer
Postat av: janni

SVAR: när jag var mindre var i i östersund varje sommar och håkan spelade alltid på yran. jag vill sååååå gärna dit!

sen när man väl började åka på festival glömde jag bort yran. såg reklam på stan här om dagen och blev såååååååååååå peppad!!!



det är min vän tom som har gjort min fina header :)

http://tuffkid.brunna.se/

2009-07-13 @ 10:56:40
URL: http://jannihellerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0