lista

jag behöver kläder. jag vet vad jag behöver för kläder. de finns inte.

jag behöver:
  • nya höga jeans. mina faller sönder.
  • mönstrade tights.
  • linnen som sitter snyggt
  • en byxa som inte är en lös kostym byxa, och inte tajt. en snygg byxa.
  • en tajt kjol som inte är tråkig.
  • en lös kjol som jag inte ser ut som en treåring i.
  • snygga smycken
  • en snygg sko.
helt seriöst. finns inte.

de här är några exempel på vad jag typ vill ha, men inte riktigt. förutom balenciaga skorna, de vill jag ju inte ändra.
jag tightsen är i princip vad jag vill ha. men inte vad jag vill ha, och så är det med det mesta av dessa bilder och ute i affärerna.
vad ska en liten tönt som jag göra för att få tag på mina drömmars kläder, så jag kan klä på mig på morgonen?
orkar inte komma försent var jag än ska bara för att jag inte hittar något att ta på mig som jag känner mig bekväm i och är nöjd med. Är så trött på stockholm och bristen på valmöjlighet.

bilder(märken): 1. vet inte 2. urban outfitters 3. acne 4. wang 5. wang 6. balenciaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0