imorgon är jag ledig.

känns bra.
idag har jag nästan blivit dödad av en galen vakt som egentligen var yxmördare. nästan.
bortsett från att han inte visade sig vara en yxmördare eller försökte mörda mig. Galen kanske han inte heller var, men konstig var han. det kunde ju varit så, och han skulle säkert gömt mitt vackra lik i pannrummet, det spökar ju redan där, ingen märker någon skillnad.

jag kanske inte skulle stanna uppe i natt, även om jag är ledig imorgon?
det vore ju något nytt, att faktiskt gå och lägga sig.

jag vill ha skor. ge mig skor.
någon som ska ut imorn förresten? jag vill gå ut.
speciellt om jag hittar några skor att inviga.

saknar fina david lite också. fast jag sover mycket bättre när jag har hela sängen för mig själv ..

foto av alicia, om jag inte minns fel?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag avundas dig.

2009-07-28 @ 23:33:35
Postat av: carolina

öh, okej, haha

2009-07-28 @ 23:58:01
URL: http://konstenatthittaengodost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0