hoho höhö

varit på hemköp idag. jobbade 12-18.30.
av någon anledning säger (och skriver) jag jämt konsum ..
jobbade över (vadå vuxen poäng) och sen  ringde jag David och Alicia och frågade om nån ville supa.
fick inget napp, så jag antar att det är jag och harry som gäller ikväll igen.
snart har jag läst klart alla, igen. känns jobbigt. vad ska jag göra då?
hämtade saker från hm. var inte så bra, ska skicka tillbaka klänningen. redan beställt en ny..

hoppas den är bättre.
de är oklara bara med hur man ska göra när man ska retunera. tröttsamt.
köpte elle för första gången på länge också. spännande ska det bli att se om den har något att komma med.
jag känner för att gå ut på stan och köpa kläder. man behöver alltid kläder.
skulle vilja till outlet, skulle kunna passa på att söka jobb där också.
vet inte exakt vad jag är ute efter, men finns så mycket som inspirerar just nu, känns det som.
nån som är taggad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0