här sitter jag och mår illa

har ätit typ tusen kilo mat sen jag kom hem. åt inget på dagen, david hade ingen mat hemma.
jag har varit duktig idag och varit på banken, fixat bankdosa och nytt kort, nu är det bara leg kvar.
kom hem och överraskades av ett lönebesked, jag gissade 500-600kr, men får 1000. känns bra för 8.75h arbete.
(men behövde inte betala skatt på det, hur ska det gå?)
fick en present från min bror som varit i new york, en hatt.
han vet inte ens att jag gillar hattar, så det var en överraskning.
imorgon ledig, på lördag börjar jag jobba igen. vuxen man låter.
men måste söka nytt jobb också, krävande alltså.
nu tänkte jag kolla true blood som jag på något mystiskt vis fått tag på ..
(självklart gör jag som vanligt och lägger upp en random bild som inte har något med något att göra för att folk ska glömma hur mycket onödig information de tvingat, eller inte tvingat, sig igenom)

eller helt enkelt för att jag gillar bilder. på den här har hon dessutom en hatt .. (extra poäng?)

Kommentarer
Postat av: angelica

men d är ju också kul att rita !

2009-07-23 @ 23:10:53
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0