håhåhåhåh

suttit oh kollat på saker på internet igen. (saker=kläder)
hittat grejer som skulle göra både mig och min garderob lyckliga.
speciellt ett par skor.



funderar på att beställa skorna. det är alltså de första skorna här. de är så perfekta. men jag har ju typ inga pengr nu. och jag vet inte hur mycket jag kommer få. men känns lite dumt att spendera pengar jag inte har.
dessutom vet jag inte om de kommer komma till sverige, gör de det är kanske onödigt att beställa. äh, jag vet inte, har bestämt att jag ska ha dem iaf. allt förutom de två sista grejerna kommer från topshop förresten.
det här och ett par fina leggings, snygga jeans och en snygg höstrock och jag skulle vara nöjd. för tillfället.

hittade en jacka som alicia skulle vara pangsnygg i också, om den funkar med håret?
(har ju sagt att du ska blondera dig alicia)


men beställa, eller inte beställa?

Kommentarer
Postat av: laila♥

Självförtroende-skolan är uppe nu!! :D ♥

2009-07-21 @ 00:52:13
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Malin-Hockeyfruga

åh härliga saker där..!! :)

2009-07-21 @ 03:10:54
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Alicia

HA! Jag tänkte just skriva att om du köper den där röda jackan så vill jag aldrig se dig igen. Så det var bra att den var till mig. Jag kan blodera mig bara för dens skull. För övrigt är mitt hår jätteljust av sol och saltvatten så i Underlandet kanske det inte skär sig?

2009-07-21 @ 13:49:35
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0