2009

nu är det nytt år, jag sitter och chillar hos cissi.
först var vi hos alicia, men sen åkte vi till nyktra cissi lite spontant för att supa ner henne.
inte för att det var tråkigt att vara hos alicia, men hon ville ha lite ensam tid med helena och cissi behövde sällskap och vin.
och så kommer vi som änglar..

bråkade med två tjejer i fjortonårs åldern på tuben. Jag känner lite skuld för att ha varit så elak, men det var kul och de kallade mig trotsallt hora pga mina trasga strumpbyxor.
cissis dator är i widescreen format, så jag får lite psykiska problem.
men jag antar att jag är lite onödigt osocial, så jag får nog sluta och fylla på cissis glas nu.

GOTT NYTT ÅR

haha <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ville ha ensam tid och ville ha ensam tid, det vet jag inte om vi kan kalla det.

Cissi fick ett sällskapligt samtal från oss också, den stackars flickan. Jag tycker du ska bråka med fjortisar på tuben, vad är nyår annars till för?

2009-01-01 @ 17:09:46
URL: http://kvistgubbe.bilddagboken.se
Postat av: Carolina

att bli full och lova massa saker man aldrig kommer hålla..?

2009-01-05 @ 01:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0