jag vill gråta lite

"jag ska bara gå och gråta lite" -söt.

men alltsåå. SERIÖST

kan jag rycka upp mig lite eller?
jag orkar fan inte vara sån här. Jävla skit, jag borde vara motiverad och se ljuset i tunnelns slut, men gör jag det?
Inte en gnutta ljus når mina blodsprängda ögon.

Jag vill inte kliva ur sängen på morgonen, och absolut inte åka till skolan.
Det blåste så mycket idag att det började rinna i ögonen och jag tänkte att kanske borde jag gråta ur mig lite på riktigt. men jag har ju inte tid..
jag kan inte kliva upp på morgonen så går runt som en zombie sen kan jag inte somna på kvällen sen i allafall. praktiskt? fan heller.

men en rolig sak som hände idag var att när jag satt och väntade på bussen till david (i fucking 20min, för tågen som matchar bussen var ju såklart inställda) på spånga station var en snubbe som satt brevid mig.
Han var typ samma ålder, satt och pratade i telefon.
Hans mage, den lät. Den bajsade och diaréade inuti. HELT seriöst. jag satt och skämdes för hans skull.
Han satt ju och pratade med någon tjej, och hon pratade väl på.
Jag gissade att han har ny flickvän som han inte vågar bajsa hos, sen kommer han till tågen som är inställda. Bänken vi satt på dallrade när hans mage bullrade.
det var inte bara buller, man hörde vad som hände. Bubbla upp. Bubbla vill komma ut.
Undra hur länge han hållt in alla pruttar och möjligen bajs?
Usch, jag längtar inte tillbaka till de där tiderna

men jag längtar verkligen till andra tider ..

Kommentarer
Postat av: helena

känner mig lite träffad över citatet ..



och vetu vad? jag tror allt löser sig. jag tror ljuset kommer vara starkare än nånsin en vacker dag. ta inte allt så hårt och gör bara, vet att det är lätt att säga och vet hur mycket du har, men snart är det över! och vem vet om det är bra med ett slut, det får du se då för då öppnar sig 100000000000 möjligheter! du är den bästa carolina jag vet<3 (om du behöver gå och gråta lite så är jag med dig)

KRAMAR

2009-02-11 @ 00:45:51
URL: http://watchtheworldgoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0