jag färgade just håret

i lörsdags var det vintermiddag hos helena, trevligt vare.
Jag har massa bilder, vilka det är typ hälften som folk förbjöd mig att lägga upp.
kändes det som iaf.
kanske kommer upp några nånstans sen

jag kan inte göra annat än att längta till bättre tider när vi har sånt väder som vi har och har sån skola.
jag vill ha lugnare tider med varmt vårväder och emodäck. ja, tack.

färgade håret med färgen ljusgyllenbrun, typ.
Om det är nån skillnad har jag ingen aning om.
Gick runt på rusta och förskte hitta saker till lampan vi ska göra på bilden sen, så fick jag ett infall.
Jag handlade för över 200kr. Vad köpte jag? Ingen aning.
eller jo, bkand annat en flanellskjorta, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0