växten är mer värd än du

igår var helt konstig.
jag och helena träffade Matilda, Linda och Miranda helt random. Konstigt.
Men vi sa typ hej, sen så skulle vi till ett annat ställe.
sen träffade jag tjejen som jag sett på kallhälls station, som är kompis med varpo som hängde med tim och bålman som jag helena och malin mötte upp på strand. svårt, jag vet. men hon bor inte bara i kallhäll, hon bor två portar ifrån mig. Helt konstigt.
Mitt mission för kvällen var att hitta partners till alla som var med, jag var något som har ett coolare namn än "match maker". jag hittade ingen åt någon. men tim hittade en åt sig själv, den står numer på hans balkong.
"shit, hur kan de bara lämna en växt såhär på gatan? nån kan ju bara sno den" sa tim och beslutade att den skulle med hem. den hade ju trots allt en tillhörande kruka.
Trots att mitt mission inte lyckades så tyckte jag att jag gjorde ganska bra ifrån mig ändå. Jag köpte faktiskt pommes.
Jag hade roligt, det var vad jag ville komma fram till. Sen att det blev med Davids två närmaste vänner kanske är lite konstigt. Men nu förstår jag verkligen varför han gillar dem så mkt. Och helena och malin såklart. men det känns faktiskt inte så konstigt ändå.


helenas bilder. så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0