ta mig vart du vill

jag vet inte varför men på senaste tiden så har jag börjat känna att jag vill starta om.
luffa runt i världen i en minibuss driven på el, flytta, slänga ut alla kläder, eller åtminstånde byta jobb.
gärna allt.
jag vill bara så gärna ha en förändring.
inte för att jag inte gillar det som det är, men jag tror inte det kommer funka.
vet inte hur jag ska göra, men något måste nog hända. funderar på att börja göra en seriös rensning av garderoben och byta ut det mesta inom några månader. kanske börjar med att göra en rensnig bland alla mina saker. finns så mkt som jag inte behöver eller borde byta ut. att slänga alla bläckpennor som inte funkar kan ju vara en början liksom.
om man bara hade medlen till att göra allt precis som man trivdes. fast då skulle jag nog flytta här ifrån.

nån som behöver en inneboende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0