jag orkar inte med mig själv


jag orkar inte att först ville ag inte ha sommar men nu vill jag det. jag orkar inte att mina tangenter inte gillar mig. jag orkar inte att jag tror att tangenterna krånglar och är tröga för att de inte gillar mig. jag orkar inte att jag är så rastlös men inte gör något. det är en fjärill i min säng. den sitter och tittar på mig och den är lite läskig.
det ser ut som den bajsar. den försvinner helt plötsligt men dyker upp igen.
jag orkar inte att jag är så bitter över allt och föraktar alla som lyckas med något. jag orkar inte att jag glömt att jag också är duktig. jag orkar inte att jag kväver min kreativitet. jag orkar inte att vara okreativ.
ska det vara så jobbigt att ta tag i sitt liv?
kommer allt verkligen bli bättre när jag får pengar? är det verkligen pegar jag behöver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0