jag har skoångest.

Jag hade mkt trevligt med alicia idag. som vanligt. mkt fåglar, inte lika trevligt. men trots att jag hittade efterlängtade jeans och fick mig en kaffe och chokladmuffin så lämnade denna dagen mig ångest. sko ångest. hittade skor som jag köpte som jag kom fram till att jag inte borde köpa och lämnade tillbaka dem. sen hittade jag skor som jag borde köpa. som inte fanns i rätt storlek i rätt färg. fan. de borde jag köpa. men de finns inte i hela världen, har kollat hela internet känns det som.


och deras via deras hemsida så skickar de inte till sverige.
kan jag bara få skorna, tack?

Kommentarer
Postat av: Alicia

Borde köpa de bruna, fast inte om du ångrar dig. Alldeles för mycket fåglar, mår lite illa vid tanken. Här är fåglarna allt annat än för mycket, jag skrattar högt varje gång jag ser dem så de fungerar som all möjlig terapi. Du ska få se nån gång.

2009-08-28 @ 22:16:06
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0