helt seriöst.

jag har smått panik.
jag är just nu övertygad om att jag är med barn.
jag vet att jag mycket väl bara kan inbilla mig det här, men det känns väldigt jobbigt just nu.
jag la märke till att min mage var väldigt uppsvälld när jag gick förbi spegeln.
då pratar vi uppsvälld. jag vet inte om jag bara inbillar mig, men just nu så tror jag att den varit det ett tag.
mina bröst känns större och som om de inte vore mina.
jag fick ta en extra rast från jobbet i veckan för att jag började må illa och skaka.
min mage känns konstig.
jag har kissat 7 gr idag.
jag vet inte. jag kanske bara hittar de här symptomen för att jag letar.
jag hoppas det.
men jag kan inte riktigt sova just nu.

det här har fått mig att undra om jag verkligen vill att mitt barn ska heta doris.
helvette. jag är så rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0