doktor harry?

harry potter var enligt mig över förväntan.
mkt kul.
men jag kommer inte ihåg vad som egentligen hände. precis som boken ..
mkt trevligt att träffa alicia.
vi gick enligt tradition till akademibokhandeln, men den här gången lite oväntat och med ett syfte.
alicia gjorde av med 1527kr på böcker. hon ska plugga på universitetet, för hon är så duktig.
vi träffade också på malin, mkt oväntat.
vi satt och filisoferade på medborgarplatsen om hundnamn.
alicia kom fram till att min hund skulle heta doktor i förnamn. det klickade direkt. måste skaffa en till hund nu, bara för att jag ska få skrika på doktorn.
vi åkte hem till alicia, en röd stuga omgiven av växter och bär som håller på att ta slut.
där bjöd hon mig på världens minsta beståndsdel, kvarg, med vinbär och en otroligt god honung.
det var min dejt med alicia. nu måste jag tvätta åt david. yes ..


Kommentarer
Postat av: jackie

Nya Harry är mig varmt om hjärtat.

2009-08-22 @ 00:04:32
Postat av: Alicia

Ahahahaa kvarg! Och Doktor Potter då? Skulle älska Potter och Albus!!

2009-08-22 @ 15:32:43
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0