julen över, typ

jahaa, då har jag firat jul 3 dagar i rad nu, känns bra.
först riktigt jul hos mormor, sitta och sitta en hel dag.
sen hos majt och göran med lutfisk. sitta och sitta en hel dag.
sen nu hemma med syskonen. äta och äta en halv dag.
Men det var värt allt sittande och ätande.
Jag fick en klänning, strumpbyxor, en liten väska, mascara, läppglans, puder, concealer och en systemkamera med minneskort och väska. Det ni.
Nu ska bara köpas nå fler julklappar här och var, ska få en julklapp av david också, (undra vad skjutton det är han hittat på) och sen är det över.

Om David bara ger tillbaka MIN cd-läsare kanske jag kan installera pogram till kameran och börja lägga in bilder. Då skulle jag ju kunna lägga bilder på bloggen som alla andra coola. ;)

Så så var det. Imorgon ska jag träffa David och julklapp, hihi
(och vem vet, kanske MIN cd-läsare också)

GOD FORTSÄTTNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0