ser på tv

såg precis skavlan på ettan, där bl.a anna anka gästade. har ju själv inte sett hollywood fruar, men anna anka är ju på allas läppar så har hört en del. förstår inte riktigt vad som är så upprörande faktiskt, det hon sa nu var inte så tokigt. känns som att det kan ha varit tv3 som skruvat det så att det låtit dumt bara för att göra det mer intressant. eller är det jag med mina tankar om jämställdhet som inte är överens med resten av skandinavien?
(kommer fortfarande ihåg hur upprörda alla var en religionslektion när vi snackade om det där, så det är ju inte omöjligt att jag är en av få som förstår anka)
  
bra program tycker jag, jay-z var gullig och fnissade som en femåring, shyffert var som clownen i klassrummet och försökte bli kompis med coola killen och jazzen var fin men lite menlös. 
   
nu är det flickan med pärlörhänget, (uppdatering: mona lisas leende menade jag, måste fått hjärnsputt) aldrig sett den och Maggie Gyllenhaal är så fin så tänkte kolla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0