om ni vill veta

så var jag ju på ansiktsbehandling igår. typ det bästa på länge. somnade typ.
så färgade helene mina ögonfransar också, spännande.
innan käkade jag och cissi lunch som planerat. tog oss mer än en och en halv timme att hitta någonstans och då satte vi oss på kofi. tror jag. men vi försökte vidga våra vyer iaf ..
  
och nu är min dator cp igen, för kan inte göra frågetecken eller vissa andra symboler, lite störande.
  
och ikväll så är det tydligen sofo night, vilken jag antagligen kommer missa med tanke på att jag jobbar till 19.00. tråkigt, men vad ska man göra.
   
tänkte på, när ska vi ha våran kreativa kväll som vi pratat om så länge(frågetecken)
    
 
  
lite spretigt inlägg kanske, men vad ska man göra(frågetecken)

Kommentarer
Postat av: cissi

bilden gör mig sjuuuuklt sugen på kreativa kvällar. ochj nu har regnet börjat komma, nom nom.

jag kan alla dagar nästa vecka förutom torsdag.

så bara att hitta ngn som passar :D



och lunchen var ju faktiskt ett BRA JOBBAT, om inte annat fick vi ju se sthlm lite ;)

2009-09-24 @ 13:57:04
URL: http://karamanjaka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

äre ditt rum på bilden, såfall jävligt bra gjort ;D

2009-09-26 @ 08:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0