nu är det helg

har hämtat skorna och de passar. känns lite bittert bara för det är plastsula .. men man får väl det man betalar för och det spelar väl inte så stor roll egentligen.
en skitirriterande fluga i mitt rum, men vad gär väl det för nu jobbar jag inte förän lördag och jag ska ha kul.
jag borde väl hitta på något nu, men det är ju bara jag som har helg. och resten av folket här hemma går typ och lägger sig, så tänkte typ rita lite bara ..
hej så längeeee


såg en skitsnygg tröja idag förresten, en medelålderskvinna som handlade på hemköp hade den på sig.
en "baseball" tröja i grått och svart med ett stort harley davidson tryck på.
ser nu det framför er?
jag skulle ine banga, men hon hade köpt den i australien så hon.
vill ha lite tröjor. gärna en med baseball armar. ni fattar? bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0