ni vill inte veta hur många gånger min dator har kraschat idag

  
från början var rubriken att jag trodde att jag övermästrat min dator och kunde ladda upp fler bilder i bloggen. jag varnade också för en bildbomb. sen dess har safari kraschat 3 gr.
jag satt i ps och gjorde en header till jacqueline. när jag nästan var färdig, ad tror ni hände då?
det blir nog ingen vidare bildbomb, jag är ganska trött på min dator.
  
(nu, precis innan jag skulle posta så krashade den igen, 4gr innan jag hunnit posta ett inlägg, woho)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nej fan vad fint att du har börjat!

Riktigt stjärnlikt, Carras.

Synd bara att allt dog. Sådant kan man ju klara sig utan.

2009-09-27 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0