mitt aktiva liv

jag gör ingenting. eller jo. men jag rör mig inte. jag är van vid att vara ute och springa runt. på sommaren åker man runt, till stan och går runt runt, eller går till ett bad långt borta i fjärran typ. sen på hösten går man i skolan. och man lyckades alltid försova sig, så man sprang till skolan, typ. sen gick man runt där. ja, ni fattar. nu, nu degar jag på mina lediga dagar, tar bussen till jobbet, sitter på jobbet, åker hem och är trött och sitter hemma.
jag är försoffad. det känns inte bra.
  
vad jag kommit fram till är alltså att jag måste börja röra på mig. vet inte hur jag ska lyckas bara. hatar att träna, eller springa. jag måste bara skaffa nya rutiner. eller nytt jobb. som det känns nu så känns det inte bra. som sagt ..

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hoho! Dags att skaffa en försoffanshämmande hobby alltså. Akta vristerna bara.



Sv: Jajag menar det, tyckte det var lite väl pessimistiskt att börja spara till en ny redan. Men då är jag med på noterna. Och "fy dig" tycker jag är en nedvärderande replik, det säger du bara för att du lider av desensitization. Nej, egentligen inte, men desensitization är dagens ord och jag har fortfarande inte förstått vad det betyder.

2009-09-16 @ 15:49:58
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0