spännande

idag har jag inlett mitt nya liv med glasögon och p-stav. kommer bli mycket spännande, ser ingenting i glasögonen. En till spännande sak hände idag, (förutom att jag fick reda på att jag har 23kr på mitt konto) jag provade en bh. den var mycket fin, och jag blev till skillnad från alla andra inte chockad över min bh storlek (den är vad den är) men däremot fick jag besök i provhytten.

stod i godan ro med tuttarna ute i fria luften när någon kommer in, "oj, förlåt" säger tjejen och avlägsnar sig genast. jag säger "oj, förlåt, eller, hej" men det är inte över.
när jag sen står i en provhytt på hm så hör jag lite längre bort, "oj, förlåt", samma ljuva röst.
då är frågan, har vi en smygtittare på g?

hur som helst, om mina tuttar ligger ute på nätet nu eller nått, så är det inte jag som inlett ett nytt yrke, utan bara fallit offer för jakans smyggluttare. så ni vet.

gissa vad jag ska göra nu? ehe

Kommentarer
Postat av: Alicia

Usch vad ångest jag hade dött direkt tur du har snygga tutts då!

2009-10-15 @ 17:38:30
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0