återigen, glasögon

har lånat hem ett par glasögon. ganska lika dom första här, fast lite rundare i formen. men jag vet inte. ibland gillar jag dom, men sen så typ, nej .. jag försökte ladda upp en bild med dem på, men det ville inte bloggen.
dem är inte speciellt billiga heller, eller inte billiga alls faktiskt. och då känns det ju som att man borde vara helt säker. och jag vill ju faktiskt ha pengar till att åka till berlin med kvar .. ehe.
skulle vilja hitta ett par typ som de här nere och prova. lite klyshiga kanske och kanske alldeles för uttjatade? åh, jag vet inte. varför ska det vara så svårt?
men jag kanske ska försöka begränsa mig till ett par billiga bågar så är det kanske lite lättare att bestämma sig, och bättre för pengakassan? det kanske är värt ett försök iaf ..

Kommentarer
Postat av: Alicia

Tycker bäst om de översta och du var urgullig och mamma har ingen talan men det är klart att du ska vara nöjd för annars blir det dyrtttt

2009-10-06 @ 14:30:43
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0