alltså herre

okej, här satt jag mig i godan ro och roade mig med att omedvetet undvika läxor genom att sitta och göra töntiga grejer i ps
(den här:)

(det började med att jag bara skulle testa frisyrer och hårfärger)
(jag vet att färgtonerna inte stämmer överens mm, men tappade liksom koncentrationen)

och vad händer sen, när jag sitter och klonar i hår, jo, jag får ett sms från Jacqueline.
Och vad säger Jacqueline?
Hon säger att hon, hon ska minnsann fota på elle-galan hon.
HERREGUD
jag är så töntig men blev aningen galen. Fan.
Jag blir ju så avundsjuk.
Men hon kommer iof ta grymma bilder så hon förtjänar det ju.
mmm.
Sen kanske hon får ta med EN person.

Med det vill jag säga att jag tar gladeligen emot bistånd, eller ev. pengar som nån är skylldig mig, jag kan ta pantburkar också när jag ändå håller på, för här ska förberedas för att muta Jacqueline ..

Helvette, kommer inte kunna sova idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0