jag känner för det här

jag kom på (typ en sekund efter jag publicerat) att jag kanske bara inte känner för det här livet.

Jag tror jag fastnat i livet.
Människan har ett obotligt begär som aldrig stillas och blir tillfredställt, så att människan aldrig kommer nöja sig är något hon måste utstå.
Det var nån snubbe som kom fram till för några hundra år sedan. bra.

jag tror inte jag vill leva det här livet. jag tror jag är otillfredställd.

Bildlärare Gunnar satt idag och berättade vad han "känner på sig" att vi kommer jobba med senare.
Mkt spännande.
Tydligen skulle jag vara konstnär, även om jag inte målade, typ.
Jag vet inte riktigt, missade det från Gunnar själv, Cissi återberättade.

Jag vet inte om jag vill leva som någon som framställer bilder.
det känns ganska tunt.
vad ska man göra med sitt liv?

(jag kanske går igenom en utvecklingskris?)


Det här känner jag för:





Sova..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0