lördag

knast igår var okej men leo var skitfull jackie skulle upp tidigt så de försvann. sen diskuterade jag med bålman om att kvinnan faktiskt bara är fysiskt svagare än mannen. (men han var en mansgris så han vägrade lyssna)
För övrigt var jag skitsnygg trots en dålig hårdag för jag köpte en emilmössa.
Träffade hon som spelade elin i fucking Åmål och hon var gullig. Hon gillade mitt halsband. (som också är nytt)
När jag och david var hemma igen förvånade vi oss över att vi drack här, åkte iväg för att hänga på ett ställe i några timmar och sen komma tillbaka.

Nu gör vi ingenting. Skulle haft bandkväll men det blev inget. Men det är skönt att chilla. Äter jordnötter eftersom jag tydligen inte är allergisk. jag antar att kliandet bara är på låtsas. typ


lördag. tagga till

Kommentarer
Postat av: Tilde

TRÄFFADE DU ELIN?!?!?!! jag är så avis right now

2009-03-08 @ 15:27:12
URL: http://tildejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0