har gått och blivit sjuk

intalar mig att det är svininfluensan men om jag ska vara ärlig är det nog lite mildare än en influensa.
än så länge i alla fall.

Min kära mor och håkan åker bort på fredag, är borta i två veckor. då blir det fest .. (nej det blir det inte)
ikväll har jag roat mig med att göra "outfits" på datorn. Blev medlem i någon sida för länge sen, de hade skickat mejl om att man kunde vinna ett par ysl skor (cage skorna) så jag dog lite. har suttit på den sidan i evigheter känns det som, och gjort styling efter styling. ganska jobbigt för de har så mycket att välja emellan. tänk om man skulle ha de där skorna, jag skulle kunna gå i bara dem och känna mig skitsnygg. men det gör jag ju oftast när jag är naken (a)

nu blir det bild, i brist på något att skriva

cheap monday

höst<3

(har fått ett väldigt sug av att flytta hemifrån också, men frågan är om jag inte ska ta och göra saker först, typ åka utomlands och sånt? tänkte iaf ställa mig i bostadskön ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0