sjuk och rastlös


jag borde verkligen komma igång med min inspirationsbok för det här får inte fram vad jag vill.
men vill iaf köpa kläder till hösten. annars är den inge rolig. måste fixa skrivare också så jag kan skriva ut bilder och fixa en bok att försöka föda inspiration i.
skorna här är jag kär i. acne är det. jag önskar att det hade varit något annat. de är gansla dyra. jag kommer inte köpa dem. tror jag.
i övrigt så har jag blivit kär i hopes grejer. säger nog mer om mig än om dem.
till hösten har jag kommit fram till att jag vill ha två par fina byxor. ett par nya leggings i rätt storlek. nya skor (med klack, har inga fina med klack), en fin höstkappa, en fin kofta. sen en baseball tee, ett "cowboy bälte" och fina baströjor. det är vad jag behöver. tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0