nu låter datorn igen.

Jag vill verkligen flytta hemifrån. men mest av allt så vill jag bara flytta, tror jag. att få rensa ur, möblera nya rum, köpa nya saker, få plats. 
sen skulle jag gärna ha högt i tak också (känns som att taket krossar mig) och det skulle ju inte vara fel att komma ifrån kallhäll.
david berättade att tomas ska flytta från sitt radhus i spånga till lägenhet i sumpan. då kände jag, jag vill också. usch. gillar inte när jag får sånna här ryck, för jag blir som en bebis. detet hoppar fram och ska ha allt nu, men det går ju inte. frågade david om han fortfarande ville flytta till new york ockå, och det ville han. tror jag?
så får väl börja kolla hur man ska ta sig till om man vill dit istället då. att vara där som illegal invandrare känns ganska osoft ..
annars så känner jag att jag är inte skulle banga på att köpa nya accessoarer idag. nytt skärp, kanske göra ett fint hårband, halsduk och halsband skulle inte sitta fel. men antar att det får vänta till nästa månad.
  
juste, david spelar på big ben idag. KOM DIT
  
(kan vi fixa datorn snart david så jag slipper använda safari som inte funkar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0