kollar style.com

Erin Wasson x RVCA Spring 2010 Ready-to-Wear
Helmut Lang Spring 2010 Ready-to-Wear
Helmut Lang Spring 2010 Ready-to-Wear
Vera Wang Spring 2010 Ready-to-Wear
1. erin wasson 2. helmut lang 3. helmut lang 4. vera wang
  
har aldrig tyckt så väldigt mycket om erin wasson, men gillar just det här. färgkombinationerna, och bootsen och det lösa. tänker typ lite trailer trash, "hej jag råkade tvätta min skjorta fel" och sånt gillar ju jag som inte ens kan hitta ett matchande par strumpor på morgonen.
  
i helmuts grejer gillar jag det monokroma. och de första byxorna. dem vill jag ha. och kolla andra bilden. jeansskjorta med stora guldkedjor, mmm. måste nog skaffa en jeansskjorta i den färgen och ett par stora guldkedjor. fint att ha till jeansen. 
och den sista var fin med det långa skira och det blanka mot det matta. gillar sånna västar också.
  
men nu lägger safari av hela tiden , så godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0