jag blir så trött på mig själv (klädproblem)

jag köper kläder, och köper och köper.
nu har jag typ inga pengar kvar. men jag funderar fortfarande på om jag ska åka till stan och kolla kläder imorn.
min garderob blir aldrig klar. inte ens lite klar.
just nu behöver jag en ny kavaj. kanske en mörkgrå, vill ha en som känns lite grov i materialet. ett par höstshorts vill jag ha också. antingen ganska figurnära i grovtmaterial eller lite mer shorts i typ skinn.
sen måste jag ha skor. måste. typ. har inga fina med klack. på riktigt.
sen måste man ju börja kolla höst/vinterjacka också. vill ha en clean, kanske en lite längre kappa med fin passform. typ svart. och en svart halsduk måste jag ha.
sen måste jag ju ha allt annat som inte är lika kul. strumpor, strumpbyxor, bh och trosor. hårsnoddar, ja allt. kan jag bara vinna på lotto eller nått?
eller lära mig köpa kläder så att det faktiskt känns och märks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0