brum brum

mamma kom hem med en "notebook" till mig med blanka papper.
jag säger notebook för att det står det på den. den är röd. jag blev glad. det tycker jag var fint.
jag har sysselsatt mig med att rita ugglor idag. det var inte planerat.
passade på att byta ut headern för den andra gillade jag inte.
men är iof inte nöjd med den här heller. harproblem med att få det som jag vill, vad jag än gör. skitjobbigt. kunde inte ens beställa god kinamat idag. fick "specialstekta nudlar" som badade i snor, ungefär.
jaja.

men den här bilden får mig att vakna. eller jag vet inte vad den gör. den inspirerar mig nog, töntigt nog. jag kanske har betingat den?

Kommentarer
Postat av: cissi

UGGLOOOOR. skitmyyysigt.

kan du tatuera dig snart ELLER!?

puss:)

2009-09-07 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0