är. så. trött.


ligger i min säng och dricker kaffe för att jag hoppas att huvudvärken ska försvinna då.
febern har nog gått ner och jag förstår ingenting. har bara varit trött och haft feber och huvudvärk. inget mer. förväntade mig att åtminstånde börja få ont i  halsen, men det kanske kommer? eller så blir jag frisk?

ligger och fösöker tagga till på hösten. tänker att den här hösten borde man göra allt det man alltid tänker att man ska göra på hösten .. sitta i parker och dricka te med filtar, gå långa promenader, sparka löv och prata om livet.
fota och ha myskvällar med vin och tända ljus. det låter så klyshigt att jag blir lite illamående, men annars blir man ju inte nöjd. jag ska göra det här. mest för att konstatera att det inte är lika kul som man tror. men det ska göras. okej?

Kommentarer
Postat av: Alicia

UGGLOR SOM HEADER FYFAN VAD FINT :D:D:D

2009-09-06 @ 21:32:29
URL: http://kvistgubbe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0