hejhå lets gå

igår var jag på ett event. typ. nöjesguiden firade sitt nya nummer och en ny drink. "svartklubbspriser i baren" stod det på sidan man osade. och vad menade dom med det? en ölbiljett och sen normala priser, vilka låg på 51kr för ett glas fatöl. dåligt, tycker jag. dåligt.
sen spelade musikkollektivet på big ben. och jag måste erkänna att vi faktiskt inte gick dit. vi var på big ben, david och tim drack öl, men sen spelade de så sent så vi gick aldrig ner. sjukt ohyfsat, men vafan, en annan ville ju sova.
nu sitter jag hos david och känner mig aningen sliten. men träffade mycket trevliga människor igår. det var bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var fint att du kom ner och pratade en stund iaf. :)

2009-10-30 @ 17:26:00
URL: http://kristallendenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0